Mi az a chatbot, és hogyan működik?

Időpont

2017. november 28., kedd, 19:00
 

Helyszín

Vendel Irodaház

1096 Budapest, Vendel u. 11.
 

Szervező(k) neve

Kozák Olivia
 

Szervező(k) emailcíme

 

Jelleg

M

Az eseményre jelentkezni csak bejelentkezés után van lehetőség.

 
 

Kérjük, ha +1-es programra vendéget is hozol, akkor először magadat regisztráld be külön, és csak utána - szintén külön - a +1-et!

A jelentkezést a Saját adatlap tetején lévő Jelentkezések fülön lehet törölni, módosítani.

Leírás

Leendő PR-koordinátorként a kampányom része volt egy chatbot bevezetésének terve. A chatbotoknak köszönhetően a Messengeren belül a vállalatok mostantól automatizáltan kommunikálhatnak a felhasználókkal pontosan úgy, mintha egy ügyfélszolgálatossal beszélnének. A mesterséges intelligencia segítségével a chatbotok folyamatosan tanulnak a korábbi párbeszédek alapján. A témával kapcsolatos kérdéseket és érdeklődést kielégítendő, fogadjátok szeretettel az alábbi előadást. :)

Vendégünk lesz Szabó Csenger, a BotCool alapítója, aki a chatbotokról fog előadást tartani.

Előadásának témája röviden:
Mi az a chatbot? Hogyan keres nekem pénzt a chatbotom? A chatbotok világa egy nagyon forró technológia, és mint minden ilyet, ezt is egy misztikus ködfátyol övezi. Rántsuk le a leplet! Nézzük meg, mire jó ez a technológia valójában! Beszéljünk arról, amiről kevesen, és ami egy pénzintézetnél aztán különösen fontos: Hogyan tudjuk úgy felhasználni, hogy azonnal valós megtérülése legyen?"

Olivia

------

A programra az első 140 jelentkező fér be. Az e feletti jelentkezők várólistások, azaz csak akkor férnek be, ha valaki lemondja a részvételt. Ekkor mindenki előrébb kerül a sorban.
Kérjük, érkezz 10-15 perccel az előadás előtt, hogy a beléptetés ne a beszélgetéstől vegye el az időt!
A Mensa-rendezvényen készült felvételek felhasználásáról itt olvashatsz.